Lauantai 20.04.2024
Nimipäivät: Lauha, Nella

Tuuli:
 

Laajentunut Siro juhlistaa 10-vuotista taivaltaan kauppapaikka Tavastilassa

Tavastilan liiketilat kiinnostavat yritta?jia?, kertoo Siron yritta?ja? Anne Kallio-Lehtima?ki. Kuva: Mikaela Holmberg

Jo kymmenen vuotta Ha?meenlinnan kauppapaikka Tavastilassa palvellut alusasujen erikoisliike Siro juhlistaa pitka?a? historiaansa uudistuneessa liiketilassa. Hiljattain ilmeensa? uudistaneeseen Tavastilaan virtaa asiakkaita myo?s viereisesta? Goodmanista.

Sirossa panostetaan laadukkaisiin tuotteisiin ja ennen kaikkea palveluun – ta?ma? na?kyy myo?s siina? etta? asiakkaita alusasuliikkeeseen saapuu laajalti etela?isen Suomen alueelta, Helsinkia? ja Tamperetta myo?ten. Paikallisia asiakkaita kuitenkin riitta?a? niin Sirossa kuin Tavastilan muissakin liikkeissa?.

? Taantumasta huolimatta kauppa on hiljalleen la?htenyt ja?lleen kasvuun, eika? pelka?sta?a?n Sirossa vaan ha?meenlinnalaisissa liikkeissa? ylipa?a?ta?a?n. Ta?ma? na?kyy myo?s siina?, etta? Tavastilan liiketilat kiinnostavat yritta?jia?, kertoo Siron yritta?ja? Anne Kallio-Lehtima?ki.

Kesa?kuun aikana Siro laajeni viereiseen liiketilaan. Laajennuksen taustalla oli halu saada avarampi ja na?ytta?va?mpi tila, jossa on myo?s mukavampi asioida. Avarammassa tilassa myo?s liikkeen laaja valikoima pa?a?see paremmin oikeuksiinsa.

Kallio-Lehtima?ki korostaa, etta? Siro ei ole ainoastaan rintaliivikauppa, vaan tarjoaa asiakkaille kattavasti vaihtoehtoja aluspukeutumiseen, erityistarpeet huomioiden. Valikoimasta lo?ytyy vaihtoehtoja niin kauden trendiva?reista? kiinnostuneille kuin niillekin, jotka vaativat aluspukeutumiselta enemma?n.

Asiakkaat arvostavat paitsi laadukkaita tuotteita, myo?s hyva?a? palvelua – ia?sta? riippumatta. Sirossa uskotaankin laadukkaan tuotteen ja asiantuntevan palvelun yhdistelma?a?n kertaka?ytto?kulttuurin sijaan.

? Kivijalkakaupan tulevaisuuteen luo uskoa myo?s se, etta? nuoret tyo?ntekija?t pita?va?t hyva?a? palvelua korkeassa arvossa ja ovat kiinnostuneita kehittyma?a?n ta?lla? saralla, Kallio-Lehtima?ki sanoo.

Verkkokaupan kasvu asettaa pienille kivijalkaliikkeille haasteensa, mutta Siron yritta?ja? na?kee, etta? silla? voi olla myo?s positiivisia vaikutuksia. Asiakkaat lo?yta?va?t netista? tietoa ja osaavat vaatia laatua seka? vaihtoehtoja valikoimaan. Kallio-Lehtima?ki uskoo silti henkilo?kohtaisen asiakaspalvelun olevan keskeinen etu ja erottava tekija? palvelevissa erikoisliikkeeissa? viela? digiaikanakin.

(Reska.fi)

Jätä vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.