MARKKINOINTI: Kaupunki profiloituu useiden urheilulajien kautta
Hämeenlinnan kaupunki on tammikuun aikana solminut markkinointisopimukset kolmen kaupungin kannalta merkittävän urheiluseuran kanssa.
Sopimuksia voi luonnehtia synergiaa hakeviksi. Tavoitteena on, että kaupunki ja seura pystyvät omassa markkinointi- ja pr-toiminnassaan hyödyntämään yhteistyön kautta saatavaa näkyvyyttä ja positiivista imagoa.
Hämeenlinnan Lentopallokerhon yhteistyösopimuksen arvo on 18.000, Hämeenlinnan Jalkapalloseuran 5.000 ja Ahveniston Ampumahiihtäjien (AAH) 1.000 euroa. AAH:n sopimus koskee vain yhteistyötä aikuisurheilijoiden SM-kilpailuissa Hämeenlinnassa 10.-12.2.2023.
Jätä vastaus
Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.