Sunnuntai 03.07.2022
Nimipäivät: Arvo
Hämeenlinna
Pilvistä
18°C
Tuuli: 3 m/s L
 

Tavastia ja Lyly.fi kouluttavat digitulevaisuuteen

Ammattiopisto Tavastia ja Digimarkkinointitoimisto www.lyly.fi Oy käynnistivät digimarkkinoinnin kehittämiseen keskittyvän koulutuksen, jonka julkistamistilaisuus pidettiin tiistaina Tavastian auditoriossa. Uuden koulutuksen julkistamissanat lausui apulaiskaupunginjohtaja Juha Isosuo ääriään myöten opiskelijoista täyttyneessä auditoriossa.

Koulutuksen tavoitteena on perehdyttää oppilaat tämän päivän digimarkkinoinnin haasteisiin sekä sen jälkeen kehittää, työstää ja visioida tulevaisuuden digimarkkinoinnin uusia työkaluja sekä erityisesti niiden integroimista tämän päivän välineisiin.

Helsinki-Hämeenlinna-Tampere ?akseli on selkeästi ainoa eurooppalainen kasvukäytävä Suomessa. Hämeenlinna on keskellä kasvukäytävää, joten mahdollisuutemme ovat tosi hyvät. Mitään ei kuitenkaan tapahdu ilman omaa aktiivisuutta ja osaamista. Erityisen tärkeää on uuden tiedon ja liiketoiminnan yhdistäminen. Koulutuskeskus Tavastia on merkittävä kouluttaja sekä alueellisesti että osittain myös valtakunnallisesti.

? Lyly.fi Oy on uuden digiosaamisen ? erityisesti digimarkkinoinnin ? valtakunnan tason huippuosaaja. Tästä kokonaisuudesta saadaan uusia osaajia ja tämä uusi osaaminen tulee varmasti lisäämään alueemme elinvoimaisuutta ja markkinoinnin osaamista, totesi apulaiskaupunginjohtaja Juha Isosuo.

? Markkinoinnin koulutus on aina ollut haasteen edessä ? miten saadaan opiskelijoille viimeinen tietotaito? Nyt tähän on tulossa merkittävä parannus, kun Tavastia ja Lyly.fi Oy yhdistävät voimansa nuorten markkinointi-koulutuksen kehittämiseksi. Tavastia on enemmän kuin tyytyväinen ja tulee kaikin keinoin olemaan aktiivinen digimarkkinoinnin koulutuksen kehittäjä Lyly.fi Oy:n tukena, totesi rehtori Heini Kujala.

? Tämän päivän markkinointi on kaikessa laajuudessaan erittäin laaja ja haastava tila. Markkinointia toteutetaan niin suurella paineella eri medioissa, että näkyäkseen yrityksen pitää todella osata ja ymmärtää mihin kannattaa panostaa ja mihin ei. Opiskelijoille voidaan perinteisin menetelmin antaa parasta kirjatietoa, mutta väkisinkin opetus on muutamia vuosia jäljessä todellisesta tilanteesta. Juuri tästä kohden löytyy Tavastian ja Lyly.fi Oy:n koulutuksen olennainen sisältö ja päämäärä ? tuoda markkinoinnin koulutus tähän päivään samalla katsoen tulevaisuuteen, kertoi toimitusjohtaja Heikki Lyly.

Lyly.fi Oy tuo Tavastialle digimarkkinoinnin viimeisimmän osaamisen sekä kumppaneita, jotka käyttävät yrityksen palveluja kuten Vanajanlinna Group sekä myös markkinoinnin kovinta osaamisen kärkeä. Koulutus sisällytetään Lyly.fi Oy:n ja Googlen yhteistyöprojekteihin. (Reska.fi)

Jätä vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.