Tiistai 16.04.2024
Nimipäivät: Jalo, Patrik

Tuuli:
 

Kirjastossa vältellään nyt ihmiskontaktia viimeiseen asti

Uusitun pääkirjaston 1. kerrosta.

Aiempien rajoitusten lisäksi Hämeenlinnan kirjastoissa siirrytään täyteen itsepalvelutilaan ja keskeytetään kirjastoasioinnin henkilökohtaiset asiakaspalvelukontaktit.

Asiakaspalvelu kirjastoissa kattaa vain asiakkaan kirjastoasioinnin kannalta välttämättömät tilanteet, kuten kirjastokortin tekemisen tai lainauskiellon aiheuttavien maksujen perimisen.

Käteismaksuja ei vastaanoteta. Palvelua saa vain tilaamalla asiakaspalvelijan paikalle tiskillä olevalla kutsunapilla. Kirjastoissa ei anneta lähi- tai laiteopastusta.

Kirjaston aukioloaikoina on mahdollista jättää palautukset sisäänkäyntien yhteydessä oleviin lukittuihin laatikoihin.

Lisärajoituksista päätti Hämeenlinnan kaupungin valmiusjohtoryhmä tänään.

Jätä vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.