Perjantai 29.03.2024
Nimipäivät: Jouni, Joni, Joonas, Joona, Jonne

Tuuli:
 

Pop up -kampanja Hämeenlinnan keskustaan

Hämeenlinnan Nuorkauppakamari ry järjestää yhteistyössä Linnan Kehitys Oy:n Luota-hankkeen ja Hämeenlinnan kaupunkikeskustayhdistys ry:n kanssa Pop Up -Hämeenlinna hankkeen, jonka tarkoituksena on elävöittää kaupungin keskustaa ja lisätä sen vetovoimaa. Samaa konseptia on menestyksellä kokeiltu mm. Turussa ja Seinäjoella.

Pop Up -Hämeenlinna -hankkeen ideana on tarjota yrittäjille ja yhteisöille mahdollisuus kokeilla, millaista on toimia Hämeenlinnan keskustan liiketiloissa. Liiketiloja on mahdollista hakea maksutta pop-up-käyttöön 7-14 päivän ajaksi. Pop-up-liiketilat sijaitsevat ydinkeskustan alueella. Ensimmäinen jakso 20.11-5.12 ja toinen kahden viikon jakso 7.-20.12. Nettiin avautuu pian haku- ja varausjärjestelmä popuphml.fi

Pop-up Hämeenlinna -hankkeen tavoitteena on, että keskustan liiketiloihin saataisiin vuokralle uusia yrittäjiä. Tavoitteemme on myös herättää kaupunkilaiset ja yrittäjät ajattelemaan uudella tavalla ? luovat ja vähän hullutkin ajatukset keskustan elävöittämiseksi ovat tervetulleita! Toivomme, että kaikki hämeenlinnalaiset ja Hämeenlinnassa asioivat huomaavat, miten tärkeää on, että kaupungilla on elinvoimainen, kiinnostava ja eloisa keskusta. Tietoa saa jakaa, että saadaan lisää yrityksiä keskustaan!
Lisätietoa myös Hämeen Nuorakauppakamarilta, Marko Paasu, marko.paasu@gmail.com

Jätä vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.