Perjantai 19.04.2024
Nimipäivät: Pilvi, Pälvi

Tuuli:
 

Hämeenlinnan Nuorkauppakamari mukana globaalissa 24 tunnin verkkokoulutuksessa viikonloppuna

Koulutuksen videotaltiointia Hämeenlinnassa, kuvassa Simo Engbom ja Juha Ketola (oik.). Kuva: Antti Vau.

Hämeenlinnan Nuorkauppakamari on mukana järjestämässä kaikille avointa, kansainvälistä Togethernet 24h -verkkokoulutusvuorokautta 17.?18. huhtikuuta.

Suomen Nuorkauppakamarit haastavat koko maailman mukaan oppimaan uutta ja kehittämään taitojaan ennennäkemättömässä ja kansainvälisesti koskettavassa tilanteessa koronaviruspandemian aikana. Togethernet 24h -verkkokoulutustapahtuma tarjoaa kaikille avoimia, englanninkielisiä koulutuksia 24 tunnin ajan kouluttajilta ympäri maailman, mukana on kouluttajia 15 eri maasta.

Kaikki ovat tervetulleita kuuntelemaan koulutuksia johtajuudesta, viestinnästä, myynnistä, motivaatiosta, vastuullisuudesta ja luovuudesta. Verkkokoulutuksessa on luvassa lähes 30 erilaista koulutusta, keynotea ja paneelikeskustelua.

Hämeenlinna ja hämeenlinnalaiset nuorkauppakamarilaiset ovat myös mukana kouluttajina tapahtumassa. Juha Ketola ja Simo Engbom keskustelevat jatkuvan parantamisen sekä lean-kulttuurin historiasta, nykyhetkestä ja tulevaisuudesta käyden läpi, kuinka alun perin autoteollisuudessa kehittynyt toimintatapa on laajentunut osaksi yritysten päivittäistä toimintaa eri liiketoiminta-aloilla.

Koulutus on kuvattu Hämeenlinnassa keskellä luontoa, ja kuulijat pääsevät mukaan nuotiopaikan tunnelmaan keväiseen metsämaisemaan.

? Halusimme tehdä jotain aivan erilaista koulutuksen kanssa, etäkoulutuksen tekeminen antoi
paljon vapauksia paikan suhteen, ja mikä olisikaan inspiroivampi paikka keskustelutuokiolle kuin metsälammen rannalla oleva nuotiopaikka, kommentoi Simo Engbom paikan valintaa.

Nuorkauppakamarit ympäri Suomea ovat joutuneet mukauttamaan toimintaansa voimakkaasti kevään aikana ja tämä on ajanut uusiin ideoihin ja innovaatioihin. Koulutusvuorokauden lisäksi Hämeenlinnan Nuorkauppakamari on muun muassa järjestänyt Tulevaisuutta Turvaamassa -kampanjaa, jossa muistutetaan paikallisten yritysten ja yrittäjien merkityksestä Hämeenlinnan alueelle ja kaikesta mitä he mahdollistavat, samalla haastaen kaikki mukaan tukemaan paikallisia yrittäjiä.

Jätä vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.