Torstai 28.03.2024
Nimipäivät: Armas

Tuuli:
 

Hotel Mestarissa majoitut oman vuorokausirytmisi mukaan

Hotel Mestarin aulatiloja.

Kamppiin huhtikuussa avautuvassa Hotel Mestarissa viedään asiakaslähtöinen ajattelu uudelle tasolle.

Helsinkiläishotellin vierailla on mahdollisuus valita itse tulo- ja lähtöaikataulunsa omien tarpeiden mukaan. Asiakaslähtöisyys näkyy myös hotellin muissa palveluissa: Mestarissa ei esimerkiksi tarvitse kiirehtiä aamupalalle, sillä sitä tarjoillaan vuorokauden ympäri.

Idea syntyi asiakkaiden erilaisista tarpeista. Osa ihmisistä työskentelee myöhään, osa toipuu matkustamisen jälkeen aikaerosta ja osalle yksinkertaisesti toimii erilainen vuorokausirytmi.

– Hotellien check-in on perinteisesti kolmelta iltapäivällä ja huoneesta täytyy poistua seuraavana päivänä kello 12 mennessä. Samaan aikaan maailma ympärillämme on muuttunut, ja ihmiset elävät hyvin eri rytmien mukaan. Matkailualan tulee mukautua asiakkaiden tarpeisiin, ei päinvastoin. Hotel Mestarissa sinun ei tarvitse huolehtia ajoissa heräämisestä tai aamiaistarjoilun loppumisesta. Tule kun haluat, lähde kun haluat, tiivistää hotellinjohtaja Nora Hasan.

Choose Your Timing -palvelu on varattavissa 39 euron lähtöhintaan Hotel Mestarin nettisivujen kautta saatavuuden mukaan. Palvelua varatessa saapumis- ja lähtöajankohta ilmoitetaan hotellille.

Hasan toivoo, että matkailualalla havahdutaan laajemmin asiakkaiden moninaisten tarpeiden huomioimiseen. Ennakkoluulottomuus ja asiakaslähtöisyys ovat Mestarin palveluiden peruskivi, josta kaikki toiminta juontaa juurensa.

– Seuraamme kokeilun tuloksia mielenkiinnolla ja haastamme myös alan muita toimijoita kehittämään käytäntöjään asiakaslähtöisempään suuntaan. Me Hotel Mestarissa uskomme ennakkoluulottomaan kokeilukulttuuriin, ja että asiakkaitamme kuuntelemalla saamme aikaan parhaan mahdollisen elämyksen, hän kertoo.

Jätä vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.