Torstai 28.03.2024
Nimipäivät: Armas

Tuuli:
 

Vekka kyseli: asiakkaiden tyytyväisyys nousi

Vekka Liikenne toteutti asiakaskyselyn lokakuussa. Parhaat arvosanat yritys sai lippujen käytön helppoudesta ja rahastuksen sujuvuudesta. Eniten kritiikkiä tuli perinteiseen tapaan lippujen hinnoista ja vuorotarjonnasta. Kahden vuoden aikana lähes kaikki arvosanat nousivat. Yli 10 prosentilla nousivat bussien ulkonäön, kuljettajien ajotavan, bussien siisteyden ja yritysimagon arvosanat.

? Olemme kuluneen vuoden aikana uudistaneet puolet kaupunkiliikenteen linja-autoistamme. Kesällä autoihimme asennetut ajotavan seurantajärjestelmät näyttävät myös vaikuttavan kuljettajiemme ajotapaan positiivisesti. Olen erittäin tyytyväinen kyselyn tulokseen ja kuljettajiemme saamaan positiiviseen palautteeseen, sanoo toimitusjohtaja Tapio Vekka.

Lisätietoja asiakaskyselyn tuloksista löytyy yrityksen omilta nettisivuilta. (Reska.fi)

Jätä vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.