KAUPPA: Sentleman toi uudet miestenmerkit
Kauppakeskus Goodmanin kakkoskerroksessa aloitti aprillipäivänä uusi miestenvaateliike Sentleman.
Kauppias Sinikka Kiiskinen toi pitkänlinjan perheyrittäjänä osaamistaan Hämeenlinnaan yhdessä tyttärensä Krista Jaatisen kanssa.
Sinikka Kiiskisen kauppiasura alkoi perheyrityksessä jo vuonna 1987 Iisalmessa, jossa Kiiskiset ovat vaatettaneet maakunnan miehiä jo useamman sukupolven ajan.
-Sysäyksen Hämeeseen muuttoon sai aikaan Hattulassa asuva tytär perheineen ja eritoten lapsenlapsi Leevi. Miehellekin järjestyi työpaikka Tampereelta, ja näin ajatus sapattivuodesta jamuutosta tännepäin sai tuulta purjeisiin, pohtii Sinikka Kiiskinen.
-Sapattivuoden aikana syntyi myös ajatus Sentlemanista ja yritystoiminnan siirtämisestä Hämeenlinnaan. Iisalmeen verrattuna markkina-alue on monta kertaa suurempi puhumattakaan talousalueen vaikutuksesta ja Hämeenlinnan sijainnista Helsinki-Tampere akselilla, Sinikka jatkaa.

Krista Jaatinen (vas.), Sinikka Kiiskinen ja Riikka Kolhonen ovat iloinneet Sentlemanin hyvästä vastaanotosta. Laatumerkit on huomattu.
Kauppakeskus Goodman valikoitui liikepaikaksi aivoriihen tuloksena perheen kera. Pienenä kauppana uskomme tunnettavuuden helpottuvan, kun toimimme yhteisössä muiden kauppojen kanssa.
Myös kauppakeskuksen sijainti aivan kaupungin keskustassa katsottiin eduksi.
-Saimme mielestämme tosi sopivan liiketilan. Tilaa on tarpeeksi tuoda tuotteet esille aina t-paidoista pukuihin. Tässä pystyy kokonaisvaltaisesti palvelemaan asiakkaan alusta loppuun, liikealan opintojensa ohella liikkeessä auttava tytär Krista sanoo.
-Alkuviikot ovat olleet Sentlemanissa mukavan kiireisiä. Palautettakin ovat hämäläiset antaneet.
-Vastaanotto on ollut tosi lämminhenkistä. Saimme positiivista palautetta väreistä ja uusista tuotemerkeistä, joista nyt vaikkapa englantilainen Barbour on tunnetuimpia.
-Kiitosta on tullut myös siitä, että tuodaan markkinoille miesten vaatteita, koska niiden tarjontaa on yleensä vähemmän verrattuna naisten vaatteisiin, kertoo Sinikka.
– Kaiken kaikkiaan alku näyttää kivalta. Perinteisellä palvelukonseptilla toimivan Sentlemanin toiminnan sielu on ollut lähes 50 vuotta henkilökohtainen asiakaspalvelu, ja samalla tiellä jatketaan, toteavat Krista, Sinikka ja myyjänä toimiva Riikka Kolhonen.
Tarvitseeko palvelunne lisää näkyvyyttä? Siihen auttaa Reska.fi-julkaisujen sisältömarkkinointi. Ota yhteys: toimitus@reska.fi.
Jätä vastaus
Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.