Kaunein näyteikkuna on My Miloulla
Kaupunkikeskustayhdistyksen ja Reska.fi-lehden järjestämän “Kaunein näyteikkuna” -kilpailun voitti kauppakeskus Tavastilassa toimiva My Milou. Kilpailussa annettiin yhteensä 446 ääntä, joista Mari Huhtamäen vaatetusliike My Milou keräsi selkeän enemmistön 158. Toiseksi parhaiten somistettu oli Reskan Catwalk 113, kolmanneksi parhaiten onnistui Sibeliuksenkadulla sijaitseva keittökalusteliike Noblessa 83 äänellä.
Seuraaville sijoille tulivat optikkoliike Torioptiikka 38, asluasuliike Siro 29, optikkoliike Optident 19 ja kukkakauppa Pioni 14. Kisaan lähti kaikkiaan 14 liikettä. Äänestykseen nimimerkin jättäneiden kesken arvottiin pääpalkintona OmaSäästöpankin lahjoittama 200 euron lahjakortti johonkin kisaan osallistuneeseen liikkeeseen.
My Miloun yrittäjä Mari Huhtamäki on saanut liikkeensä hyvään vauhtiin Tavastilassa. Somistus on tärkeää, mutta niin on myös kaikenlainen muukin työskentely näkyvyyden eteen.
? Tarvitsemme myös yhteistä tekemistä ja lähden usein innolla mukaan hyväntekeväisyyteen, Mari Huhtamäki sanoo.
Runsaan vuoden ajan Tavastilassa toiminut liike tarjoaa monia merkkejä, joita ei muualta Hämeenlinnasta saa.
? Myymälän paikkaa harkitessani tulin siihen tulokseen, että liikkeen sijaintiakin tärkeämpää on saada näkyvyyttä ja asiakkaita myös sähköisessä ympäristössä. Verkkokaupalla pyritään kattamaan koko Suomi ja haluamme olla muodin alan paras verkkokauppa, Kainuusta, Puolangalta kotoisin oleva Mari Huhtamäki tuumaa.
My Miloun tyypilliseksi kohderyhmä on aikuiset naiset noin 28 ikävuodesta ylöspäin.
Reska.fi
Jätä vastaus
Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.