Asiakkaiden tyytyväisyys Kiertokapulaan hieman nousi
Kiertokapula toteutti asiakastyytyväisyyskyselyn toimialueensa asukkaille syyskuun aikana.
Tänä vuonna asukkailta kysyttiin laajempi kysymyspatteristo.
Laajempi kysely tehdään joka kolmas vuosi ja suppeampi kysely vuosittain.
Lisäksi tänä vuonna selvitettiin puhelinhaastattelulla omistajakuntien edustajien ja virkamiehistön tyytyväisyyttä Kiertokapulaan.
Tutkimuksen toteuttaja oli Innolink Research Oy.
Asiakkailta saatiin vastauksia yhteensä ennätykselliset 1.651. Omistajakunnista tavoitettiin 51 vastaajaa.
Asiakkaat antoivat Kiertokapulalle yleisarvonsanan 8,1 asteikolla 4-10. Arvosana nousi 0,1 yksikköä vuoden 2022 kyselyyn verrattuna. Vuoden 2020 vastaavaan kyselyyn verrattuna tulos oli sama.
Omistajakuntien edustajien antama arvosana 8,0. Omistajakunnat arvioivat Kiertokapulan vahvuuksiksi asiantuntemuksen, ympäristönäkökohtien huomioimisen ja vastuullisuuden.
Jätä vastaus
Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.