Sunnuntai 18.11.2018
Nimipäivät: Tenho, Jousia, Max
Hämeenlinna
Pilvistä
0°C
Tuuli: 2 m/s P
 

Hevisaurus ja Tanhupallo juhlistamaan Goodmanin 4-vuotissynttäreitä – ”Vakiintunut kaupunkilaisten kohtaamispaikaksi”

Hevisaurus esiintyy Goodmanissa sunnuntaina.

Kauppakeskus Goodman juhlii jo 4-vuotissynttäreitään. Perjantaista sunnuntaihin kestäviä hulinoita tähdittävät muun muassa Hevisaurukset ja Tanhupallo.

Lastenhevin ja suloisen pikkuballerinan tapaiset vetonaulat saanevat kävijälaskurit raksuttamaan kiivaasti kohti uutta miljoonalukua; torstaina 30. lokakuuta 2014 avatussa Goodmanissa on käynyt yhteensä jo yli 12,2 miljoonaa asiakasta.

Kauppakeskus tiedottaakin syntymäpäiviensä alla ”vakiintuneensa kaupunkilaisten kohtaamispaikaksi”.

Tältä näytti Goodman ulkoa päin päivää ennen avajaisiaan, 29.10.2014. Kuva: Reska.fi arkisto / Juha Reinikainen

Noin kolme neljästä Goodmanin vuokralaisesta on samoja kuin kauppakeskuksen avautuessa. Tyhjiä tiloja on alle 5 prosenttia kauppakeskuksen pinta-alasta, jos ei huomioida Anttilan ja Marks & Spencerin jäljiltä vapaaksi jääneitä tiloja.

– Näistäkin tiloista on käynnissä aktiiviset vuokrausneuvottelut. Varsinkin eteläpäädyn tilaa todennäköisesti muutetaan vastaamaan paremmin asiakkaiden toiveita ja odotuksia, toteaa kauppakeskusjohtaja Eeva Jauro.

Kauppakeskusjohtaja Eeva Jauro esitteli pian avattavaa kauppakeskusta medialle v. 2014.

Kauppakeskusten toimintamalli perustuu kiinnostavuuteen, ja niinpä myös Goodmanissa haetaan jonkin verran kiertoa ja vaihtuvuutta. Näin kauppakeskus pysyy mielenkiintoisena ja uusia elämyksiä tarjoavana.

Vaihtelua tuovat myös sesongittain toimivat pop-up-liikkeet, joita Goodmanissakin on joulun aikaan neljä.

Markus Salmela NCC Property Developmentista ennen neljä vuotta sitten vietettyjä avajaisia.

– Kauppakeskusmaailma on muuttunut jo sinä aikana, kun Goodman on ollut olemassa. Esimerkiksi viihtyvyyden painoarvo on kasvanut, ja se on huomioitu myös Goodmanissa, Eeva Jauro kertoo.

Kauppakeskuksessa on esimerkiksi lisätty levähdyspaikkoja ja latauspisteitä, monipuolistettu
tapahtumia, selkeytetty opastusta ja laajennettu aukioloja.

Ilmapalloja ja Tanhupalloja – ohjelmallisuus on tullut osaksi kauppakeskusten arkea.

– Asiakkaiden toiveita kuunnellaan ja muutoksia tehdään niin fyysiseen ympäristöön kuin myös liiketarjoomaan. Myös liikkeet seuraavat asiakkaiden toiveita. Tästä hyvä esimerkki on Hämeenmaan Coffee Housen muuttuminen kaivattua kotiruokaa tarjoavaksi Huikopalaksi, Eeva Jauro jatkaa.

Jätä vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.